Niezapomniane wczasy w rajskiej Tajlandii

Zapraszam do obejrzenia filmiku ukazującego całą naszą wyprawę do rajskiej Tajlandii.

Trasę rozpoczęliśmy w Krakowie skąd samochodem dojechaliśmy do Warszawy. Następnie linią Finnair dolecieliśmy do Helsinek by następnie po 2 godzinach oczekiwania na lotnisku udać się w długi 10 godzinny lot do stolicy Tajlandii.

Po zwiedzeniu najważniejszych zabytków w Bangkoku pojechaliśmy autobusem do Kanchanaburi.
Spędziliśmy tam kilka wspaniałych, pełnych wrażeń dni w których mieliśmy okazję między innymi mieszkać w hotelu unoszącym się na rzece Kwai, jeździć na słoniach oraz przytulać się do tygrysów. Kolejnym miejscem które zwiedziliśmy była dawna stolica Tajlandii czyli Ayutthaya gdzie również dojechaliśmy autobusem.

Następnie przyszedł czas na plażowanie :). Z Ayutthaya taksówką udaliśmy się na lotnisko do Bangkoku skąd samolotem odlecieliśmy na Koh Samui. Tam oraz na sąsiedniej wyspie Ko Phangan spędziliśmy ponad tydzień gdzie delektowaliśmy się rajskimi widokami.

Kolejnym etapem naszej podróży było Krabi oraz wyspa Phi Phi gdzie zwiedziliśmy słynną plażę May Bay na której kręcony był film „Niebiańska plaża”.

2 ostatnie dni spędziliśmy w Bangkoku i wykorzystaliśmy je jeszcze na zwiedzenie najwyższego budynku w Tajlandii Baiyoke Sky Hotel z którego był niesamowity widok na całe miasto oraz wizytę w Siam Park City czyli parku rozrywki z licznymi basenami, zjeżdżalniami czy też kolejkami górskimi itp.

Idealna pogoda, rajskie widoki, przepyszne jedzenie oraz uśmiechnięci i przyjaźni ludzie, to spowodowało, że zakochałem się w tym kraju i nie mogę się doczekać kiedy kolejny raz tam zawitam…

Podobne artykuły:

5 Responses to Niezapomniane wczasy w rajskiej Tajlandii

1. Pit napisał(a):

Super film …..
    Jesli mozna wiedzieć , to jaki koszt +/- takiej wyprawy na dwie osoby?
    Pozdrawiam

2. admin napisał(a):

Cześć,

Łącznie 3 tygodniowe wczasy kosztowały ok. 6,5 tys. zł za jedną osobę.
    Najdroższy oczywiście był bilet lotniczy do Tajlandii który kosztował ok. 2,5 tys zł.

Myślę jednak, że jakbyśmy chcieli to spokojnie zeszlibyśmy nawet do 5 tys. zł za całość. Wystarczyło tylko zrezygnować z nieco droższych hoteli na rzecz tych tańszych a także wybrać pociągi i autobusy zamiast samolotów.

Pozdrawiam.

3. adam napisał(a):

bardzo fajne pstryki i cenne wkazowki pozdrawiam

4. Paweł napisał(a):

Ciekawy film jak i cała wyprawa. Zazdroszczę…. też marzy mi się Tajlandia. Słyszałem, że życie jest strasznie tanie, a ludzie mili i uśmiechnięci oraz przyjaźnie nastawieni do turystów.
    Pozdrawiam

5. Natalia napisał(a):

Bardzo fajne zdjecia! Możesz mi powiedziec jak sie nazywały hotele w ktorych sie zatrzymywaliscie na Ko Samui i Phangan?